søndag den 8. april 2012

Chokolade-gris

Nu er det faktisk længe siden at jeg sidst har skrevet her, og det skal der laves om på nu. Der er faktisk en meget vigtig ting jeg ikke har fået skrevet her, og det er at jeg har vundet et (stort, meget stort) påskeæg fra Sv. Michelsen! På 2 kg rent faktisk. Så man kan roligt sige at jeg er glad for at jeg deltog i den konkurencce!

Noget andet er at, da jeg deltog i konk.'en var Anna, (min hadefjendeveninde'ish) også med sin 'rige' far derude, og deltog selvfølgelig også, og nu vil min mor der er kærester med hendes far, så gerne have at, jeg deler min flotte præmie med to personer jeg hader over alt på jorden. Det er sgu sur røv. For min mor skal være alene med ægget i weekenden og skal over til Hartvig (Anna's far) og han æder chokolade som en gris der ikke kan styre sig selv. Og det værste er at han bare griner af det. Han har i forvejen spist en HEL plade chokolade på 100 g. som jeg havde købt fordi jeg skulle bage dagen efter. Han skylder mig faktisk stadig en plade fordi han aldrig har givet mig pengene tilbage eller en ny plade. Han har ikke engang sagt undskyld. Se det kan provokere mig helt vildt ekstremt meget, at en mand på 48 ikke kan sige undskyld til en pige på 12½ fordi han har spist HENDES chokolade. Han er en Gris.
-Love, Eva

Ingen kommentarer:

Send en kommentar