fredag den 30. marts 2012

Cupcakes til mange kagesultne mennesker

Ja, jeg er blevet sat på opgaven til at lave sindsygt mange cupcakes til en såkaldt skiaften imorgen, lørdag. Årh, hvor jeg bare ikke gider. Jeg elsker at bage, det er slet ikke det, men jeg hader det bare når jeg ikke selv kan bestemme hvor, hvornår, hvordan, osv at jeg skal lave, bage, dekorere, blande dejen, og så vidre! Jeg magter ærlig talt bare ikke at jeg bager i over tre timer og cupcakes'ne bliver kørt på under 5 minutter. Jeg er faktisk bare træt af at jeg altid er den man kan spørge og der bliver bare sagt ja fra min side, fordi jeg ikke gider at anna får credit for alt, og jeg ikke får credit for en skid. Det er lidt anstrengende fra min side set. Smutter igen. Laver lige et til indlæg om noget andet. -Love, Eva

Ingen kommentarer:

Send en kommentar